Sensor Freestyle Libre

CENA: 279,00 PLN
Czas wysyłki : 2 dni robocze
szt.

produkt niedostępny w tej liczbie

dostępna ilość:

dodano produkt

przejdź do koszyka

Numer katalogowy: FLS

Dostępne opcje dostawy:

  • Inpost - 11,99 PLN
  • DPD - od 15,00 PLN

For abroad customers please check our eng site www.eng.sugarcubes.sellingo.pl

Sensor Freestyle Libre 1. Produkt dostępny, wysyłka w 24-48 h.
 
Bezbolesny pomiar glukozy we krwi wraz z jednosekundowym odczytem poziomu cukru, bez konieczności nakłuwania palców, to najważniejsze zalety systemu FreeStyle Libre. Dochodzą do tego: dyskrecja, pełny obraz glikemii, a także możliwość wykonywania pomiaru tak często, jak chcesz. Z FreeStyle Libre może korzystać każdy już od 4 roku życia.
 
W opakowaniu znajduje się: 
  • 1 aplikator czujnika
  • 1 zestaw czujnika
  • 1 wacik nasączony alkoholem
  • ulotka informacyjna produktu
 
Do użytkowania sensora potrzebny jest oryginalny czytnik Freestyle Libre dostępny tutaj
lub aplikacja Freestyle LibreLink dostępna na systemy Android (minimum 5.0) oraz IOS Apple
   Pobierz w google play
 Pobierz w App store
 
Produkt objęty gwarancją. 

W razie problemów z sensorem możesz łatwo złożyć reklamację.
Procedura reklamacji sensora wygląda następująco:
 
1. Reklamacje należy zgłosić w ciągu 14 dni od wystąpienia usterki. Reklamację należy wysyłać na adres mailowy: serwis@sugarcubes.sellingo.pl
2. Jeśli reklamacja dotyczy błędnych pomiarów lub zakończenia działania sensora przed czasem podajemy następujące dane:
- wiek użytkownika
- numer seryjny sensora i czytnika (osoby używające zamiast czytnika aplikacji LibreLink proszone są o podanie numeru wersji używanej aplikacji oraz modelu telefonu)
- data założenia sensora, data wystąpienia problemów
- przy dużych różnicach w pomiarach (>60mg) dokonujemy pomiar z krwi przy użyciu pasków do czytnika Freestyle Libre i po 10 minutach sprawdzamy pomiar czytnikiem - dokonujemy trzech takich pomiarów. Przy zgłoszeniu podajemy także numery LOT użytych pasków.
- podajemy kody komunikatów błędów dostępne w dzienniku zdarzeń zarówno w czytniku jak i aplikacji na temat / dziennik zdarzeń wraz z godziną ich wystąpienia (kody 3 cyfrowe z dziennika zdarzeń w aplikacji oraz cyfrowo-literowe w dzienniku zdarzeń czytnika)
3. Jeśli reklamacja dotyczy odklejenia się sensora i odpadnięcia, przesyłamy:
- numer seryjny sensora i czytnika
- wiek użytkownia i miejsce założenia
- data założenia sensora i data odpadnięcia
- informację potwierdzającą, że sensor nie przebywał w wodzie dłużej niż pół godziny
Tylko na podstawie dokładnych powyższych informacji procedura reklamacji będzie mogła zostać przyjęta przez producenta. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni.
 
 
Dodaj opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie