Ikona telefon
Masz pytania? Zadzwoń lub pisz na WhatsApp
570 - 037 - 175
Ikona dostawa
Dostępna DARMOWA dostawa dla opłaconych zamówień już od 250 zł
Oferujemy dostawy:
od 10,90 PLN
od 16,90 PLN
od 13,90 PLN
For abroad customers please check our english language site
Polski

Polski (PL)

Szukaj
Sugarcubes - sklep dla diabetyka
Menu Menu
Konto Konto
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0

Regulamin konkursu

Regulamin konkursu SugarCubes: Konkurs plastyczny na Dzień Dziecka 2024

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem konkursu plastycznego na Dzień Dziecka 2024 i fundatorem nagród jest  PEEL Przemysław Lisiecki, ul. Storczykowa 4/3 62-052 Komornik, NIP 7842242150, REGON 365515158 (dalej: „Organizator”).
  2. Konkurs zwany jest dalej: „Konkursem”, a jego zasady zawarte są w niniejszym Regulaminie (dalej: Regulamin).
  3. Konkurs zostanie przeprowadzony:
    1. na portalu społecznościowym Facebook przy użyciu profilu marki SugarCubes.pl pod adresem www.facebook.com/SugarCubesPL (dalej: „Strona Konkursowa”).
    2.  w terminie od dnia 1.06.2024 godz. 10:00 do 13.06.2024 godz. 23:59.
    3. poprzez umieszczenie przez Organizatora na profilu posta informującego o Konkursie oraz linku do regulaminu.
  4. Czas trwania Konkursu, o którym mowa powyżej nie obejmuje wydania nagród i ewentualnej procedury reklamacyjnej.
  5. Konkurs nie jest zorganizowany, administrowany ani sponsorowany przez Facebooka, a zatem Facebook nie ponosi żadnej odpowiedzialności za działania Organizatora związane z Konkursem.
  6. Wszelkie pytania, reklamacje lub sugestie należy zgłaszać Organizatorowi:
    1. za pośrednictwem prywatnej wiadomości dostępnej jako funkcja na Facebooku;
    2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sugarcubes.pl
  7. Uczestnik prowadząc jakąkolwiek korespondencję z Organizatorem (za pośrednictwem Facebooka) powinien na wszelki wypadek sprawdzić również folder „Inne” (lub analogiczne, w zależności od wersji językowej w jakiej Uczestnik korzysta z serwisu).
  8. Konkurs jest organizowany wyłącznie na terytorium Polski.
  9. Administratorem danych osobowych uczestników Konkursu jest Organizator w sposób i na zasadach wskazanych w Regulaminie.
  10. Celem Konkursu jest promocja działalności gospodarczej marki SugarCubes.pl połączona z wyłonieniem uczestników Konkursu, który otrzyma Nagrodę (dalej: Zwycięzca).
  11. Konkurs nie zależy od przypadku i nie jest loterią pieniężną, loterią fantową, loterią promocyjną, ani żadną inną grą losową ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (tekst. jedn. Dz.U. z 2016 r., poz. 471 z późn. zm.).
  12. Organizator ogłaszając Regulamin składa przyrzeczenie publiczne w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U.2017.459 t.j. z dnia 2017.03.02).
  13. Biorąc udział w Konkursie poprzez wykonanie zadania, którego treść jest umieszczona w poście konkursowym, Uczestnik oświadcza, że:
    1. zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego treść;
    2. zgadza się na przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych Uczestnika w sposób wynikający z Regulaminu.



  • 2. Zasady udziału w Konkursie
  1. Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba fizyczna, która spełnia wszystkie warunki uczestnictwa określone w Regulaminie (dalej: Uczestnik).
  2. Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest łączne spełnienie poniższych przesłanek:
  1. posiadanie statusu osoby fizycznej;
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych w dniu wzięcia udziału w Konkursie;
  3. zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptacja, w tym wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika na zasadach określonych w Regulaminie;
  4. poprawne wykonanie Zadania konkursowego, polegającego na przesłaniu na adres sklep@sugarcubes.pl zdjęcia autorskiej pracy plastycznej wykonanej przez własne dziecko (osobę do 18 roku życia, której jest się rodzicem lub prawnym opiekunem). Tytuł e-maila: "Konkurs Dzień Dziecka 2024 - imię i nazwisko Dziecka/Autora pracy"
    Praca plastyczna ma przedstawiać postać-stworka związanego wizualnie z cukrzycą, któremu należy nadać imię (warunek konieczny).
    Opcjonalnie można dosłać cechy lub charakterystykę narysowanej postaci-stworka.  

Format papieru A4. Technika - kredki, pisaki, mazaki lub farby.
Wykonane zdjęcie pracy powinno mieć minimum 2500 pikseli na dłuższej krawędzi oraz nie mniej niż 3mb. 

  1. Uczestnik wysyłając zdjęcie pracy plastycznej dziecka zaświadcza, że jego dziecko jest autorem utworu. Zgłoszenie Konkursowe powinno zostać wykonane w formie i terminie wynikającym z Regulaminu;
  2. uczestnik gwarantuje, że zgłoszona przez niego praca nie narusza praw osób trzecich;
  3. jeśli praca zgłoszona przez Uczestnika narusza lub może naruszać prawa autorskie, praca zostanie zdyskwalifikowana;
  4. działanie przez Uczestnika zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami. 

 

  1. Zgłoszenia osób, które nie spełniają wymagań, o których mowa w ust. 2 nie będą traktowane przez Organizatora jako biorące udział w Konkursie.
  2. Uczestnictwo i zgłoszenie do Konkursu są dobrowolne i nieodpłatne.
  3. Uczestnik dokonuje Zgłoszenia Konkursowego samodzielnie i wyłącznie we własnym imieniu.
  4. W Konkursie nie mogą brać udziału:
  1. pracownicy Organizatora, przez co rozumie się osoby pozostające z Organizatorem w stosunku pracy oraz jakimkolwiek innym stosunku cywilnoprawnym;
  2. osoby świadczące jakiekolwiek usługi na rzecz Organizatora;
  3. osoby, które brały udział przy organizacji Konkursu, 
  4. osoby najbliższe dla osób wskazanych w lit. a) i b) i c) powyżej, tj.: małżonek, małżonka, konkubent, konkubina, wstępni oraz zstępni do drugiego stopnia pokrewieństwa w linii prostej i bocznej, (tj. rodzice, dzieci, rodzeństwo, dziadkowie, wnuki), a także: ojczym, macocha, pasierb, pasierbica, teściowie, zięć, synowa, przysposabiający, przysposobiony.

 

  • 3. Przebieg Konkursu
  1. 1.06.2024 o godz. 10:00 na Stronie Konkursowej - profilu marki na Facebooku zostanie opublikowany Post Konkursowy oraz link do regulaminu.
  2. Zgłoszenia Konkursowe będą przyjmowane od momentu opublikowania postu konkursowego, czyli od 1.06.2024 o godz. 10:00 do 13.06.2024 godz. 23:59.
  3. Każde zgodne z Regulaminem (w tym spełniające wszystkie warunki zgłoszenia) i prawem Zgłoszenie Konkursowe zostanie przyjęte i ocenione przez Organizatora pod względem kryterium kreatywności.
  4. W konkursie zostanie wyłonionych 3 Zwycięzców, a każdy z pozostałych uczestników, który zrealizował poprawnie zadanie konkursowe, otrzyma kod rabatowy 10% na akcesoria do systemów CGM (Libre, Dexcom, Omnipod, Medtronic) w sklepie SugarCubes.pl. Ważność kodu rabatowego 30 dni od dnia ogłoszenia wyników konkursu czyli do 15.07.2024.
  5. Wyłonienie Zwycięzców następuje na podstawie decyzji Organizatora, podjętej na podstawie kryterium kreatywności wskazanego w ust. 3 powyżej.
  6. Organizator poinformuje Zwycięzców o wynikach Konkursu na stronie konkursowej w poście na stronie www.facebook.com/SugarCubesPL w dn. 15.06.2024.

 

  • 4. Nagroda
  1. Nagrodami głównymi dla Zwycięzców wyłonionych w konkursie są:
  1. 1 nagroda o wartości 250 zł
    Torba izotermiczna elite bag, plastry ochronne, naklejki na sensor, pakiet słodyczy.
  2. 2 nagroda o wartości 200 zł

Frio, plastry ochronne, naklejki na sensor, pakiet słodyczy.

  1. 3 nagroda o wartości 150 zł

Piórnik elite bag, naklejki na sensor, pakiet słodyczy.

  1. Uczestnikowi nie przysługuje prawo wymiany Nagrody rzeczowej na ekwiwalent pieniężny, nie przysługuje mu prawo przeniesienia Nagrody lub roszczenia o jej wydanie na jakąkolwiek osobę trzecią, nie będącą Obdarowywanym czy też żądania spełniania przez nagrodę szczególnych właściwości.
  2. Użytkownicy, którzy zostaną Zwycięzcami zostaną poinformowani o zwycięstwie w poście na stronie www.facebook.com/SugarCubesPL opublikowanym w dniu 15.06.2024.
  3. Organizator oświadcza, iż Nagroda jest przekazywana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U.2016.2032 t.j. ze zm.).
  4. Nagroda rzeczowa zostanie przekazana Zwycięzcy kurierem na wskazany przez niego adres po uprzednim kontakcie mailowym celem ustalenia szczegółów dostawy.
  5. Zwycięzca konkursu zobowiązany jest podać Organizatorowi dane umożliwiające przekazanie  nagrody i o ile jest to konieczne dane niezbędne do rozliczenia podatku z Urzędem Skarbowym, takie jak:
    1. Imię i nazwisko,
    2. Adres e-mail
    3. Adres zamieszkania, 
    4. Numer telefonu
    5. Dane niezbędne do rozliczenia należnego podatku. 
  6. Inicjatorem kontaktu Organizatora ze Zwycięzcą jest Uczestnik Konkursu, poza informacją o wygranej, którą przekaże Organizator konkursu.
  7. W przypadku, gdy w związku z realizacją Nagrody powstanie obowiązek podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych Zwycięzca otrzyma od Organizatora dodatkową nagrodę pienię̨żną na pokrycie zryczałtowanego podatku od nagród (dalej: Nagroda dodatkowa). Organizator, jako płatnik zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, przed wydaniem Nagrody Zwycięzcy,  pobierze i odprowadzi do właściwego urzędu skarbowego zryczałtowany podatek dochodowy należny od Nagrody. Nagroda dodatkowa nie zostanie przekazana Zwycięzcy, a przekazana zostanie bezpośrednio na zapłatę podatku należnego z tytułu wygranej w Konkursie, na co Zwycięzca wyraża zgodę. Konkursie. Zwycięzca Konkursu jest zobowiązany przekazać Organizatorowi wszelkie dane, niezbędne do przeprowadzenia tej czynności.
  8. Jeżeli Uczestnik w okresie 1 dnia nie przekaże Organizatorowi wszystkich koniecznych do odbioru/rozliczenia należnego podatku od Nagrody danych, Nagroda nie jest wydawana i pozostaje własnością Organizatora, a roszczenie Zwycięzcy o jej wydanie wygasa. O wygaśnięciu prawa do otrzymania Nagrody Organizator poinformuje Zwycięzcę w prywatnej wiadomości wysłanej za pośrednictwem serwisu Facebook. W przypadku, gdy Zwycięzca Konkursu poda błędne lub nieprawdziwe dane, a przesyłka wysłana przez Organizatora na wskazany przez niego adres zostanie zwrócona Organizatorowi, nagroda jest uważana za nieodebraną i pozostaje do dyspozycji Organizatora.

 

  • 6. Dodatkowe informacje, odpowiedzialność Uczestnika
  1. Korzystanie z Facebooka jak i Internetu może wiązać się z koniecznością wykorzystania przez Uczestnika świadczonej przez podmiot trzeci usługi transmisji danych, w szczególności dostępnej za pośrednictwem sieci telefonii ruchomej lub za pośrednictwem łącza Wifi, w związku z powyższym Uczestnik powinien mieć na uwadze, że:
  1. Organizator nie jest dostawcą usług transmisji danych, jak również usług telekomunikacyjnych, jakie są świadczone przez dostawców publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych;
  2. Wszelkie koszty połączenia Uczestnika z Facebookiem, koszty przesłania i publikacji Komentarzy, w tym w szczególności Zdjęcia biorącego udział w Konkursie, a związane z transferem danych poprzez sieć Internet ponosi Uczestnik, na podstawie odrębnych umów zawartych z operatorami telekomunikacyjnymi lub innymi dostawcami dostępu do sieci Internet;
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wysokość opłat naliczanych z tytułu wykorzystania transmisji danych niezbędnego do korzystania wskazanych powyżej stron www i zaleca Użytkownikom monitorowanie pomiaru tak przesyłanych przez urządzenie Uczestnika danych.
  1. Organizator wskazuje, że korzystanie z usług objętych Regulaminem może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet i rekomenduje Uczestnikom, przedsięwzięcie odpowiednich kroków w celu ich zminimalizowania.
  2. Rozpoczęcie przez Uczestnika korzystania z usług objętych Regulaminem lub akceptacja przez Uczestnika Regulaminu jest równoznaczna z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Zgoda Uczestnika na korzystanie z objętych Regulaminem usług świadczonych drogą elektroniczną może być w każdej chwili cofnięta. 
  3. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną świadczonej w oparciu o Regulamin dokonuje się na podstawie prośby Uczestnika o usunięcie z bazy danych Konkursu. Dokonane przez Uczestnika zgłoszenie do udziału w Konkursie staje się nieważne z chwilą cofnięcia przez Uczestnika zgody na świadczenie usług drogą elektroniczną.
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie profilu marki w serwisie Facebook, powstałe z przyczyn od niego niezależnych, chyba że bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa stanowią inaczej.
  5. Organizator informuje, że Komentarze na Facebooku nie służą do kontaktu z Organizatorem. Oficjalnym kanałem kontaktu są dane kontaktowe wskazane w §1 ust. 6 Regulaminu.
  6. Zabrania się Uczestnikom publikowania Zgłoszeń Konkursowych:
  1. mogących być uznanym za spam;
  2. o charakterze wulgarnym, erotycznym lub pornograficznym,
  3. naruszających przekonania religijne;
  4. wzywających do nienawiści na tle rasowym lub etnicznym;
  5. zawierających informacje obraźliwe lub nieprawdziwe;
  6. w jakikolwiek sposób nakłaniających do przemocy i nienawiści,
  7. stanowiących przekaz marketingowy usług lub towarów Uczestnika lub osób trzecich;
  8. naruszających w jakikolwiek sposób prawa Organizatora lub osób trzecich;
  9. zawierających jakiekolwiek materiały sprzeczne z prawem.
  1. Użytkownicy ponoszą odpowiedzialność za treść swoich wpisów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i na zasadach wynikających z regulacji wewnętrznych Facebook.
  2. W przypadku podjęcia przez Organizatora uzasadnionych wątpliwości odnośnie spełnienia przez Uczestnika wszelkich warunków wzięcia udziału w Konkursie, w tym zgodnego z prawem Zgłoszenia Konkursowego Organizator, po uprzednim zwróceniu się do Uczestnika o wyjaśnienie zaistniałych wątpliwości we wskazanym w prywatnej wiadomości terminie, ma prawo (w razie braku odpowiedzi lub upewnieniu się co do niezgodnego z Regulaminem lub prawem uczestnictwa w Konkursie) do usunięcia sprzecznych z Regulaminem lub prawem Zgłoszeń Konkursowych, a w sytuacji gdy wynika to z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa poinformować o zaistniałym zdarzeniu właściwe organy administracji publicznej.

 

  • 7. Dane osobowe – obowiązek informacyjny
  1. Celem wykonania obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Organizator przedstawia jak poniżej.
  2. Administratorem danych osobowych uczestników konkursu są:

Organizator Konkursu PEEL Przemysław Lisiecki, ul. Storczykowa 4/3 62-052 Komornik, z osobą kontaktową wskazaną przez Administratora danych osobowych w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych jest można się skontaktować za pośrednictwem wskazanego adresu korespondencyjnego oraz za pośrednictwem e-mail: sklep@sugarcubes.pl

 

  1. Dane osobowe są przetwarzane w następujących celach i na następującej podstawie:

przez SugarCubes.pl

  1. W celu marketingu bezpośredniego jakim jest prowadzenie działań promocyjnych na rzecz marki Pracuj.pl, tj. w prawnie uzasadnionym interesie Administratora Danych Osobowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); 
  2. w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami uczestników, tj. w prawnie uzasadnionym interesie realizowanym przez Administratora danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. F RODO).
  1. Podanie Danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich brak uniemożliwia wzięcie udziału w Konkursie lub odbiór Nagrody.
  2.  Uczestnikowi Konkursu przysługuje:
    1. Prawo dostępu do podanych danych osobowych, 
    2. Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania podanych danych osobowych, 
    3. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania podanych danych osobowych,
    4. Prawo żądania przenoszenia podanych danych osobowych.
    5. Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego. W przypadku wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego dane osobowe uczestnika nie będą przetwarzane w tym celu.
  3. Każdy Uczestnik, którego Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (dalej: Skarga).
  4. Skarga powinna być zaadresowana na Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 , 00-193 Warszawa;
  5. Skarga może zostać wniesiona również za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej, w celu skorzystania z tego środka komunikacji należy kierować się wskazówkami zawartymi na stronie internetowej: https://www.uodo.gov.pl
  6. Odbiorcami Danych osobowych w postaci nazwy użytkownika na Facebooku lub imienia i nazwiska Zwycięzcy będą Użytkownicy Facebooka.
  7. Dane osobowe zostaną usunięte natychmiast po realizacji celów, dla których zostały zgromadzone, a które zostały wskazane w Regulaminie.
  8. Akceptując Regulamin Uczestnik wyraża zgodę na powierzenie przez Administratora przetwarzania udostępnionych mu na potrzeby Konkursu danych osobowych podmiotom współpracującym z nim w zakresie realizacji jego ww. celów, w tym świadczącym dla niego usługi serwisowe oraz wsparcia technicznego, podmiotom realizującym wykonanie nagrody oraz podmiotom świadczącym usługi pocztowe/kurierskie w celu doręczenia nagród, a także podmiotom obsługującym Administratora prawnie i księgowo, doradczo, informatycznie, ubezpieczeniowo, a także audytorom, kancelariom podatkowym, firmom windykacyjnym, audytorom, ubezpieczycielom, brokerom ubezpieczeniowym. Dane osobowe Uczestników nie będą przekazywane przez ww. Administratorów danych osobowych do państwa trzeciego, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy. 

 

  • 8. Postępowanie reklamacyjne
  1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Konkursem można składać:
  1. za pośrednictwem prywatnej wiadomości dostępnej jako funkcja na Facebooku  lub;
  2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sugarcubes.pl
  1. Reklamacje można składać przez cały czas trwania Konkursu oraz w terminie 14 dni od jego zakończenia.
  2. Reklamacje będą̨ rozpatrywane w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Organizatora reklamacji.
  3. Przez rozpatrzenie reklamacji rozumie się możliwość zapoznania się Uczestnika ze stanowiskiem Organizatora.
  4. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany za pośrednictwem środka wybranego przez Uczestnika do kontaktu z Organizatorem lub innego zwyczajowo przyjętego, a wskazanego w treści reklamacji.
  5. Skorzystanie lub nie skorzystanie z trybu postępowania reklamacyjnego, w tym wynik rozpoznania reklamacji w żaden sposób nie ograniczają prawa Uczestnika do dochodzenia nie zaspokojonych roszczeń w drodze postępowania sądowego.

 

  • 9. Prawa autorskie
  1. Uczestnik zgłaszając Zadanie Konkursowe oświadcza, iż przysługują mu pełne prawa autorskie osobiste i majątkowe do Zadania Konkursowego i przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność prawną z tego tytułu, a zgłoszone przez niego Zadanie Konkursowe nie narusza praw osób trzecich. 
  2. Uczestnik z momentem dokonania Zgłoszenia Konkursowego Udziela Organizatorowi nieodpłatnej, niewyłącznej licencji oraz nieodpłatnych zezwoleń zgodnie z postanowieniami poniższymi. 
  3. Z chwilą dokonania Zgłoszenia Konkursowego na Stronie Konkursowej Organizator nabywa nieodpłatną, niewyłączną licencję oraz nieodpłatne zezwolenia i zgody, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na korzystanie i rozporządzanie Zadaniami Konkursowymi według uznania Organizatora, na wszystkich istniejących polach eksploatacji, w tym polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zaś w szczególności na polach określonych w poniżej: 
  1. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania w całości lub w części -wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową oraz multimedialną, niezależnie od standardu, systemu, formatu, na dowolnym nośniku, w tym w szczególności utrwalanie i zwielokrotnianie w dowolnej ilości i formie;
  2. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których Zadanie Konkursowe utrwalono - w całości lub w części - wprowadzanie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i poza jej granicami, użyczenie, najem, dzierżawa oryginału albo egzemplarzy;
  3. w zakresie rozpowszechniania Zadań Konkursowych, w całości lub w części, w sposób inny niż określony powyżej przez publiczne wykonanie, wystawienie, odtworzenie, nadawanie, reemitowanie, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym; w tym rozpowszechnianie w sieci Internet Internecie;
  4. wykorzystywanie do celów reklamowych, promocyjnych oraz informacyjnych Organizatora, bez ograniczenia, w tym w Internecie, prasie, telewizji i poprzez inne środki techniczne odpowiednie ze względu na potrzeby promocji i reklam;
  5. wprowadzanie w całości lub części do: sieci komputerowych, w tym do sieci Internet oraz do innych sieci, bez ograniczenia, wprowadzanie w całości lub w części do pamięci komputerów oraz przetwarzanie w pamięci komputerów, bez ograniczenia;
  6. dokonywanie opracowań oraz rozpowszechnianie opracowanych Zadań Konkursowych, na dowolnym nośniku w zakresie określonym.
  1. Udzielona Licencja obejmuje prawo do wykonywania autorskich praw zależnych do Zadań Konkursowych, jak również prawo zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Zadań Konkursowych, w tym prawo dokonywania i zezwalania na dokonywanie wszelkich przeróbek, zmian, według uznania Organizatora, a w szczególności na łączenie z innymi elementami w materiałach reklamowych, prawo do korzystania i rozpowszechnia opracowań.
  2. Udzielona Licencja obejmuje prawo do udzielania dalszych licencji (sublicencji),w szczególności Organizator ma prawo przeniesienia uzyskanych praw, zezwoleń i upoważnień na inne podmioty według własnego uznania, bez wynagrodzenia z tego tytułu.
  3. Organizator nie jest zobowiązany do publikowania treści Zadań Konkursowych, a odmowa rozpowszechniania nie wymaga uzasadnienia.
  4. Uczestnik upoważnia Organizatora do wykonywania w jego imieniu autorskich praw osobistych oraz zobowiązuje się, że nie będzie wykonywał uprawnień z tytułu autorskich praw osobistych w stosunku do Organizatora i jego następców. 
  5. Organizator ma prawo do oznaczenia Zadań konkursowych nazwiskiem lub pseudonimem twórcy lub też korzystania z niego w ramach Licencji anonimowo, na co Uczestnik wyraża nieodpłatnie zgodę.

 

  • 10 Postanowienia końcowe
  1. Regulamin Konkursu jest dostępny pod linkiem, umieszczonym w poście konkursowym przez cały czas trwania Konkursu w formie umożliwiającej samodzielne pobranie tekstu Regulaminu na urządzenie Uczestnika, z zastrzeżeniem pozostałych zapisów Regulaminu.
  2. Wszelkie informacje o Konkursie zawarte w jakichkolwiek materiałach promocyjnych i reklamowych mają jedynie charakter pomocniczy w stosunku do postanowień́ niniejszego Regulaminu.
  3. Przystępując do Konkursu Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu.
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia, które uniemożliwiają lub utrudniają prawidłowe przeprowadzenie Konkursu, których nie mógł przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec mimo dochowania należytej staranności, chyba że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  5. Organizator ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu, co nie będzie wpływało na prawa nabyte Uczestników Konkursu.
  6. Organizatorowi przysługuje prawo do przerwania lub zawieszenia Konkursu lub do jego wcześniejszego zakończenia z ważnych przyczyn, w szczególności z uwagi na wystąpienie okoliczności siły wyższej lub zmianę obowiązujących przepisów prawa. 
  7. W przypadku zmiany Regulaminu, po uprzednim poinformowaniu o tym Uczestników, na co najmniej 1 dzień przed wejściem w życie zmian, Uczestnicy będą mieli prawo, bez żadnych konsekwencji, odstąpić od udziału w Konkursie.
  8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa.
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl