- Sklep
- Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
Zakupiony towar możesz zwrócić w ramach odstąpienia od umowy lub w razie wady/awarii zareklamować.
1. Zwrot towaru i odstąpienie od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Odstąpienie od umowy zrealizowane może być przez konsumenta rozumianego podczas zawarcia umowy jako osobę fizyczną lub osobę fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą. Z prawa odstąpienia od umowy zawartej podczas zakupu wyłączone są jednostki i podmioty gospodarcze tj spółki, wspólnoty, fundacje, stowarzyszenia oraz produkty co do których zgodnie z obowiązującym prawem handlowym występuje ograniczona możliwość odstąpienia (patrz punkt 8.9 regulaminu). W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu całości zamówienia zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od zawartej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Zakupione produktu należy zwrócić w stanie w jakim zostały otrzymane w momencie zakupu. Zwrot produktów uszkodzonych lub ze śladami użytkowania sktukować będzie roszczeniem sprzedawcy wobec kupującego.
a) Możesz pobrać nasz formularz zwrotu, który dostępny jest pod poniższym linkiem
FORMULARZ ZWROTU lub przygotować własne oświadczenie.
b) Wypełniony formularz lub oświadczenie odeślij wraz z zakupionym towarem na adres:
Sklep Sugarcubes
Stawna 2
62-052 Komorniki
c) w ciągu 14 dni Twój zwrot zostanie rozpatrzony z odpowiednią informacją zwrotną na Twój adres mailowy.
Jednocześnie informujemy, gdy zwrócony produkt posiada uszkodzenia za które odpowiada konsument, sprzedawca ma prawo wyegzekwować proces odszkodowawczy, która może być w określonej sytuacji odpowiednio i umiejętnie wyegzekwowany.
NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK WYMAGAJĄCYCH OPŁACENIA NP. POBRANIOWYCH!
2. Reklamacja towaru
Pamiętaj aby nigdy nie wyrzucać produktów wadliwych przed rozpatrzeniem reklamacji!
Jeśli w Twoim sprzęcie pojawiła się wada lub przestał funkcjonować, możesz ją do nas zgłosić w ramach gwarancji lub w ramach rękojmi (przygotuj swój własny druk). Uwaga: wyjątkiem do reklamacji są sensory, przy których występuje inna procedura zgłoszenia, opisana dalej w punkcie 3.
a) Pobierz formularz reklamacji w ramach gwarancji, który dostępny jest pod poniższym linkiem:
FORMULARZ REKLAMACJI
b) Wypełniony formularz odeślij wraz z zakupionym towarem (pamiętaj aby wysłać przedmiot w oryginalnym opakowaniu z elementami które były w nim zawarte np. przewód ładowania, karta gwarancyjna itp.) na adres:
Serwis Sugarcubes
Stawna 2
62-052 Komorniki
c) Reklamacje rozpatrujemy w najszybszym możliwym czasie, z reguły do 14 dni od wpłynięcia prawidłowego zgłoszenia. Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa to 30 dni.
3. Reklamacja sensorów Freestyle Libre
Pamiętaj aby nigdy nie wyrzucać produktów wadliwych przed rozpatrzeniem reklamacji!
a). Do Państwa dyspozycji jest infolinia serwisowa 800 500 800 wew. 1 gdzie serwisanci przyjmą Państwa zgłoszenie. Następnie pozytywnie rozpatrzona reklamacja otrzyma numer, który należy wysłać wraz ze swoimi danymi kontaktowymi oraz potwierdzeniem zakupu (numer zamówienia lub numer faktury) na adres: serwis@sugarcubes.pl
Jeśli nie chcą Państwo kontaktować się telefonicznie z infolinią, reklamację można złożyć także mailowo na w/w adres serwis@sugarcubes.pl odsyłając wypełniony kwestionariusz reklamacyjny dostępny pod poniższymi linkami - formularz dostępny w dwóch wersjach plików Excel lub PDF do wyboru.
Aby reklamację można było rozpatrzyć zapoznaj się z poniższymi informacjami, które są niezbędne do jej złożenia:
b). Jeśli reklamacja dotyczy błędnych pomiarów lub zakończenia działania sensora przed czasem przygotuj następujące dane:
- wiek użytkownika
- numer seryjny sensora (znajduje się na opakowaniu oraz fizycznie z boku sensora szarym tekstem) i czytnika (osoby używające zamiast czytnika aplikacji LibreLink proszone są o podanie numeru wersji używanej aplikacji oraz modelu telefonu)
- data założenia sensora, data wystąpienia problemów
- przy dużych różnicach w pomiarach (>60mg) dokonujemy pomiar z krwi przy użyciu pasków do czytnika Freestyle Libre i po 10 minutach sprawdzamy pomiar czytnikiem - dokonujemy trzech takich pomiarów. Przy zgłoszeniu podajemy także numery LOT użytych pasków.
- podajemy kody komunikatów błędów dostępne w dzienniku zdarzeń zarówno w czytniku jak i aplikacji na temat / dziennik zdarzeń wraz z godziną ich wystąpienia (kody 3 cyfrowe z dziennika zdarzeń w aplikacji oraz cyfrowo-literowe w dzienniku zdarzeń czytnika)
c). Jeśli reklamacja dotyczy odklejenia się sensora i odpadnięcia, przygotuj:
- numer seryjny sensora i czytnika
- wiek użytkownika i miejsce założenia
- data założenia sensora i data odpadnięcia
- informację potwierdzającą, że sensor nie przebywał w wodzie dłużej niż pół godziny
Tylko na podstawie dokładnych powyższych informacji pracownik infolinii będzie mógł procesować reklamację. Reklamacje realizujemy w najszybszym możliwym czasie, nie dłużej niż do 14 dni od daty ich prawidłowego zgłoszenia.
4. Reklamacja sensorów Dexcom G6
Pamiętaj aby nigdy nie wyrzucać produktów wadliwych przed rozpatrzeniem reklamacji!
a). Reklamację należy zgłosić mailowo na adres: serwis@sugarcubes.pl podając numer seryjny sensora, zrzuty ekranu lub zdjęcia potwierdzające problemy z sensorem oraz potwierdzeniem zakupu (numer zamówienia lub numer faktury). Przed rozpatrzeniem reklamacji nie wyrzucaj sensora. Reklamacje realizujemy w najszybszym możliwym czasie, nie dłużej niż do 14 dni od daty ich prawidłowego zgłoszenia.
5. Reklamacja Omnipod Dash
Pamiętaj aby nigdy nie wyrzucać produktów wadliwych przed rozpatrzeniem reklamacji!
Reklamację należy zgłosić mailowo na adres: serwis@sugarcubes.pl wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który można pobrać poniżej:
FORMULARZ REKLAMACJI OMNIPOD DASH
Reklamacje na omnipod mogą zostać uwzględnione tylko i wyłącznie w przypadku współdziałania z oryginalnym pilotem Omnipod Dash. Producent ani dystrybutor nie ponosi odpowiedzialności za użytkowanie systemu z niereferencyjnymi aplikacjami. Reklamacje realizujemy w najszybszym możliwym czasie, nie dłużej niż do 14 dni od daty ich prawidłowego zgłoszenia.
W przypadku wszystkich innych produktów obowiązuje reklamacja jak w punkcie 2.