Reklamacje i zwroty

W naszym sklepie zakupiony towar możesz zwrócić w ramach odstąpienia od umowy lub w razie wady zareklamować w ramach gwarancji. 

 

1. Zwrot towaru i odstąpienie od umowy
Zwrot towaru w nienaruszonym stanie, oryginalnie zapakowanym i odstąpienie od umowy możliwe jest do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia. Odstąpienie od umowy zrealizowane może być przez konsumenta rozumianego podczas zawarcia umowy jako osobę fizyczną lub osobę fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą. Z prawa odstąpienia od umowy zawartje podczas zakupu wyłączone są jednostki i podmioty gospodarcze tj spółki, wspólnoty, fundacje, stowarzyszenia). 

a) Pobierz formularz zwrotu, który dostępny jest pod poniższym linkiem:
FORMULARZ ZWROTU

b) Wypełniony formularz odeślij wraz z zakupionym towarem na adres:

Sklep Sugarcubes
Wrzosowa 1A/3
62-052 Komorniki

c) w ciągu 14 dni Twój zwrot zostanie rozpatrzony z odpowiednią informacją zwrotną na Twój adres mailowy.

 

2. Reklamacja towaru w ramach gwarancji (nie dotyczy sensorów)
Jeśli w Twoim sprzęcie pojawiła się wada lub przestał funkcjonować, możesz ją zgłosić w ramach gwarancji. Uwaga: wyjątkiem do reklamacji są sensory, przy których występuje inna procedura zgłoszenia, opisana dalej w punkcie 3. 

a) Pobierz formularz reklamacji, który dostępny jest pod poniższym linkiem:
FORMULARZ REKLAMACJI

b) Wypełniony formularz odeślij wraz z zakupionym towarem (pamiętaj aby wysłać przedmiot w oryginalnym opakowaniu z elementami które były w nim zawarte np. przewód ładowania itp.) na adres:

Serwis Sugarcubes
Wrzosowa 1A/3
62-052 Komorniki

c) w ciągu maksymalnie 14 dni od przyjęcia zgłoszenia Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona z odpowiednią informacją zwrotną na Twój adres mailowy. UWAGA: Odebranie przez nas serwis przesyłki od Państwa nie jest jednoznaczne z przyjęciem zgłoszenia. Z uwagi na sytuację epidemiczną przesyłki przechodzą 48 h kwarantannę, należy mieć także na uwadze że nasz serwis nie pracuje w weekendy oraz święta. 

d) Jeśli posiadasz pakiet PREMIUM CARE skontaktuj się z naszym serwisem: 570 037 175  pn-pt w godz. 10.00-16.00

 

3. Reklamacja sensorów Freestyle Libre
a). Reklamacje należy zgłosić w ciągu 14 dni od wystąpienia usterki. Reklamację należy wysyłać na adres mailowy: serwis@sugarcubes.pl
W oczekiwaniu na odpowiedź prosimy nie wyrzucać wadliwych sensorów, aby w razie potrzeb możliwe było przekazanie dodatkowych informacji na temat sensora np. dodatkowe zdjęcia itp.
b). Jeśli reklamacja dotyczy błędnych pomiarów lub zakończenia działania sensora przed czasem podajemy następujące dane:
- wiek użytkownika
- numer seryjny sensora i czytnika (osoby używające zamiast czytnika aplikacji LibreLink proszone są o podanie numeru wersji używanej aplikacji oraz modelu telefonu)
- data założenia sensora, data wystąpienia problemów
- przy dużych różnicach w pomiarach (>60mg) dokonujemy pomiar z krwi przy użyciu pasków do czytnika Freestyle Libre i po 10 minutach sprawdzamy pomiar czytnikiem - dokonujemy trzech takich pomiarów. Przy zgłoszeniu podajemy także numery LOT użytych pasków.
- podajemy kody komunikatów błędów dostępne w dzienniku zdarzeń zarówno w czytniku jak i aplikacji na temat / dziennik zdarzeń wraz z godziną ich wystąpienia (kody 3 cyfrowe z dziennika zdarzeń w aplikacji oraz cyfrowo-literowe w dzienniku zdarzeń czytnika)
c). Jeśli reklamacja dotyczy odklejenia się sensora i odpadnięcia, przesyłamy:
- numer seryjny sensora i czytnika
- wiek użytkownika i miejsce założenia
- data założenia sensora i data odpadnięcia
- informację potwierdzającą, że sensor nie przebywał w wodzie dłużej niż pół godziny
Tylko na podstawie dokładnych powyższych informacji procedura reklamacji będzie mogła zostać przyjęta przez producenta. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni.