Reklamacje i zwroty

W naszym sklepie zakupiony towar możesz zwrócić lub zareklamować w ramach gwarancji. 

 

1. Zwrot towaru i odstąpienie od umowy
Zwrot towaru w nienaruszonym stanie i odstąpienie od umowy możliwe jest do 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Jeśli Twój zakup był z fakturą na firmę lub fundację, zgodnie z obowiązującym prawem niestety nie możemy zrealizować Twojego zwrotu. Zwrot możliwy jest tylko dla osób fizycznych.

a) Pobierz formularz zwrotu, który dostępny jest pod poniższym linkiem:
FORMULARZ ZWROTU

b) Wypełniony formularz odeślij wraz z zakupionym towarem na adres:

Sklep Sugarcubes
Wrzosowa 1A/3
62-052 Komorniki

c) w ciągu 14 dni Twój zwrot zostanie rozpatrzony z odpowiednią informacją zwrotną na Twój adres mailowy.

 

2. Reklamacja towaru w ramach gwarancji (nie dotyczy sensorów)
Jeśli w Twoim sprzęcie pojawiła się wada lub przestał funkcjonować, możesz ją zgłosić w ramach gwarancji. Uwaga: wyjątkiem do reklamacji są sensory, przy których występuje inna procedura zgłoszenia, opisana dalej w punkcie 3. 

a) Pobierz formularz reklamacji, który dostępny jest pod poniższym linkiem:
FORMULARZ REKLAMACJI

b) Wypełniony formularz odeślij wraz z zakupionym towarem na adres:

Serwis Sugarcubes
Wrzosowa 1A/3
62-052 Komorniki

c) w ciągu 14 dni Twója reklamacja zostanie rozpatrzona z odpowiednią informacją zwrotną na Twój adres mailowy.

d) Jeśli posiadasz pakiet PREMIUM CARE skontaktuj się z naszym serwisem: 570 037 175  pn-pt w godz. 10.00-16.00

 

3. Reklamacja sensorów Freestyle Libre
a). Reklamacje należy zgłosić w ciągu 14 dni od wystąpienia usterki. Reklamację należy wysyłać na adres mailowy: serwis@sugarcubes.pl
W oczekiwaniu na odpowiedź prosimy nie wyrzucać wadliwych sensorów, aby w razie potrzeb możliwe było przekazanie dodatkowych informacji na temat sensora np. dodatkowe zdjęcia itp.
b). Jeśli reklamacja dotyczy błędnych pomiarów lub zakończenia działania sensora przed czasem podajemy następujące dane:
- wiek użytkownika
- numer seryjny sensora i czytnika (osoby używające zamiast czytnika aplikacji LibreLink proszone są o podanie numeru wersji używanej aplikacji oraz modelu telefonu)
- data założenia sensora, data wystąpienia problemów
- przy dużych różnicach w pomiarach (>60mg) dokonujemy pomiar z krwi przy użyciu pasków do czytnika Freestyle Libre i po 10 minutach sprawdzamy pomiar czytnikiem - dokonujemy trzech takich pomiarów. Przy zgłoszeniu podajemy także numery LOT użytych pasków.
- podajemy kody komunikatów błędów dostępne w dzienniku zdarzeń zarówno w czytniku jak i aplikacji na temat / dziennik zdarzeń wraz z godziną ich wystąpienia (kody 3 cyfrowe z dziennika zdarzeń w aplikacji oraz cyfrowo-literowe w dzienniku zdarzeń czytnika)
c). Jeśli reklamacja dotyczy odklejenia się sensora i odpadnięcia, przesyłamy:
- numer seryjny sensora i czytnika
- wiek użytkownika i miejsce założenia
- data założenia sensora i data odpadnięcia
- informację potwierdzającą, że sensor nie przebywał w wodzie dłużej niż pół godziny
Tylko na podstawie dokładnych powyższych informacji procedura reklamacji będzie mogła zostać przyjęta przez producenta. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni.