Reklamacje i zwroty

Zakupiony towar możesz zwrócić w ramach odstąpienia od umowy lub w razie wady/awarii zareklamować.

1. Zwrot towaru i odstąpienie od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Odstąpienie od umowy zrealizowane może być przez konsumenta rozumianego podczas zawarcia umowy jako osobę fizyczną lub osobę fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą. Z prawa odstąpienia od umowy zawarte podczas zakupu wyłączone są jednostki i podmioty gospodarcze tj spółki, wspólnoty, fundacje, stowarzyszenia). W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu całości zamówienia zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od zawartej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

a) Możesz pobrać nasz formularz zwrotu, który dostępny jest pod poniższym linkiem
FORMULARZ ZWROTU lub przygotować własne oświadczenie.

b) Wypełniony formularz lub oświadczenie odeślij wraz z zakupionym towarem na adres:

Sklep Sugarcubes
Wrzosowa 1A/3
62-052 Komorniki

c) w ciągu 14 dni Twój zwrot zostanie rozpatrzony z odpowiednią informacją zwrotną na Twój adres mailowy.

Jednocześnie informujemy, gdy zwrócony produkt posiada uszkodzenia za które odpowiada konsument, sprzedawca ma prawo wyegzekwować proces odszkodowawczy, która może być w określonej sytuacji odpowiednio i umiejętnie wyegzekwowany. 

2. Reklamacja towaru w ramach gwarancji (nie dotyczy sensorów)
Jeśli w Twoim sprzęcie pojawiła się wada lub przestał funkcjonować, możesz ją do nas zgłosić. Uwaga: wyjątkiem do reklamacji są sensory, przy których występuje inna procedura zgłoszenia, opisana dalej w punkcie 3. 

a) Pobierz formularz reklamacji, który dostępny jest pod poniższym linkiem:
FORMULARZ REKLAMACJI

b) Wypełniony formularz odeślij wraz z zakupionym towarem (pamiętaj aby wysłać przedmiot w oryginalnym opakowaniu z elementami które były w nim zawarte np. przewód ładowania itp.) na adres:

Serwis Sugarcubes
Wrzosowa 1A/3
62-052 Komorniki

c) w ciągu maksymalnie 14 dni od przyjęcia zgłoszenia Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona z odpowiednią informacją zwrotną na Twój adres mailowy. UWAGA: Odebranie przez nas serwis przesyłki od Państwa nie jest jednoznaczne z przyjęciem zgłoszenia. Z uwagi na sytuację epidemiczną przesyłki przechodzą 48 h kwarantannę, należy mieć także na uwadze że nasz serwis nie pracuje w weekendy oraz święta. 

d) Jeśli posiadasz pakiet PREMIUM CARE skontaktuj się z naszym serwisem: 570 037 175  pn-pt w godz. 10.00-16.00

 

3. Reklamacja sensorów Freestyle Libre
a). Reklamacje należy zgłosić w ciągu 14 dni od wystąpienia usterki. Reklamację wraz z numerem zamówienia lub numerem faktury należy wysyłać na adres mailowy: serwis@sugarcubes.pl
W oczekiwaniu na odpowiedź prosimy nie wyrzucać wadliwych sensorów, aby w razie potrzeb możliwe było przekazanie dodatkowych informacji na temat sensora np. dodatkowe zdjęcia itp.
b). Jeśli reklamacja dotyczy błędnych pomiarów lub zakończenia działania sensora przed czasem podajemy następujące dane:
- wiek użytkownika
- numer seryjny sensora (znajduje się na opakowaniu oraz fizycznie z boku sensora szarym tekstem) i czytnika (osoby używające zamiast czytnika aplikacji LibreLink proszone są o podanie numeru wersji używanej aplikacji oraz modelu telefonu)
- data założenia sensora, data wystąpienia problemów
- przy dużych różnicach w pomiarach (>60mg) dokonujemy pomiar z krwi przy użyciu pasków do czytnika Freestyle Libre i po 10 minutach sprawdzamy pomiar czytnikiem - dokonujemy trzech takich pomiarów. Przy zgłoszeniu podajemy także numery LOT użytych pasków.
- podajemy kody komunikatów błędów dostępne w dzienniku zdarzeń zarówno w czytniku jak i aplikacji na temat / dziennik zdarzeń wraz z godziną ich wystąpienia (kody 3 cyfrowe z dziennika zdarzeń w aplikacji oraz cyfrowo-literowe w dzienniku zdarzeń czytnika)
c). Jeśli reklamacja dotyczy odklejenia się sensora i odpadnięcia, przesyłamy:
- numer seryjny sensora i czytnika
- wiek użytkownika i miejsce założenia
- data założenia sensora i data odpadnięcia
- informację potwierdzającą, że sensor nie przebywał w wodzie dłużej niż pół godziny
Tylko na podstawie dokładnych powyższych informacji procedura reklamacji będzie mogła zostać przyjęta przez producenta. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni.